Het effect van golfslag   12 comments

Het effect van golfslag

.

~

.

Verweerd, verroest

en overgeleverd aan de tand des tijds.

In het waterloopbos staat een oude golfslagmachine

die destijds het effect van golfslag op  schaalmodellen

van dijken en andere  waterwerken testte. Veel gevoel

voor fantasie heb ik niet nodig om deze mysterieuze

donkere plas, voor mijn ogen in een

kolkende watermassa te zien

veranderen

.

.

Waterloopbos, Waterloopbos Noordoostpolder, Het effect van golfslag, Golfslag, golfslagmachine, Natuurmonumenten, Natuurmonumenten Waterloopbos, waterwerken, schaalmodellen waterwerken

.

.

~

.

.

12 responses to “Het effect van golfslag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Water wind en vuur ontziet niets en water maakt er gauw een roestige boel van.Spannende foto

    Like

  2. mooi Henk

    Like

  3. Alweer zo’n prachtige sfeer gecreëerd.

    Like

  4. De sfeer is prachtig wel wat donker maar wat bijzonder dat het er nog is.

    Like

  5. Een heel mooie sfeervolle foto Henk, als je daar bent kan ik me voorstellen dat je fantasie gaat werken.

    Like

  6. Een bijzonder fraaie opname met die weerspiegeling Henk.

    Like

  7. Heel mooi, het heeft iets sinisters …

    Like

  8. Eerlijk gezegd zie ik niet zoveel. O jee, zou ik naar de oogarts moeten?

    Liked by 1 persoon

  9. Wat een pracht. Hartstikke mooi gedaan

    Like

  10. Geweldig Henk.
    Ik ken deze machine daar en weet dus hoe hij daar staat 😉

    Like

Geef een reactie

